пʼятницю, 10 березня 2017 р.

З Днем народження, Кобзарю!


Вічно правдивий в віщім слові,
Сучасний крізь завії літ.
Звучить у нашій Варварівці
Шевченка мудрий заповіт.
   9 березня виповнюється 203 роки від дня народження українського Кобзаря і національного генія Тараса Григоровича Шевченка.
 До дня народження великого українського письменника в рамках міжнародного флешмобу «Global Shevchenko» Варварівська бібліотека-філіал  долучитися до найбільшого одночасного читання вірша Шевченка в історії. До всесвітнього шевченківського флешмобу вже приєднались понад 3500 учасників з 25 країн світу та 132 населених пунктів України.
 "Він був сином мужика — і став володарем в царстві Духа.
Він був кріпаком — і став ве¬летнем у царстві людської культури".
Іван Франко
  9 березня, о 16:00 ініціатори проекту закликали українців у всьому світі прийти до пам’ятників Тарасові Шевченку та одночасно зачитати вірш із циклу «В казематі» (Мені однаково, чи буду…). Це буде найбільше одночасне читання Шевченка в історії.
 Наша бібліотека долучилася до проекту, біля пам’ятника малої скульптури Тараса Григоровича  Шевченка, який виготовив місцевий художник М.П. П’ятенко всі разом прочитали вірш «В казематі» (Мені однаково, чи буду…)


Мені однаково, чи буду
Я жить в Україні, чи ні.
Чи хто згадає, чи забуде
Мене в снігу на чужині –
Однаковісінько мені.
В неволі виріс меж чужими,
І, не оплаканий своїми,
В неволі, плачучи, умру,
І все з собою заберу,
Малого сліду не покину
На нашій славній Україні,
На нашій – не своїй землі.
І не пом’яне батько з сином,
Не скаже синові: “Молись,
Молися, сину: за Вкраїну
Його замучили колись”.
Мені однаково, чи буде
Той син молитися, чи ні…
Та не однаково мені,
Як Україну злії люде
Присплять, лукаві, і в огні
Її, окраденую, збудять…
Ох, не однаково мені.

Немає коментарів:

Дописати коментар