пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

Піклування про здоров’я – стиль життя

   На 7 квітня припадає важливе свято світового значення – Всесвітній день здоров’я. Цей день людство обрало для того, щоб самим собі зайвий раз нагадати про важливість здоров’я для повноцінного життя. З цього приводу в бібліотеці  був організований перегляд літератури: «Піклування про здоров’я – стиль життя».


    В бесіді бібліотекар відзначила користь ранкової зарядки для належної підтримки фізичного стану організму. Особливо вона звернула увагу підлітків на профілактику шкідливих звичок у молодіжному середовищі: алкогольної залежності, наркоманії та тютюнопаління. А ще націлила юних користувачів звернути увагу на книги лікарських рослин України. Цього дня діти під музику робили фізичну розминку,  граючи в ігри в фойє бібліотеки.


   Змістовно відпочивали на свіжому повітрі.



    Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І, в основному, це стосується спроб повернути його на своє місце.
  У нашій суспільній свідомості витає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я – решта все, додасться», – так звучить це багатовікове спостереження.
   Коли ми погано почуваємося, то ніщо не приносить нам радість – ні бабусині чудові пироги, ні цікаві телепередачі. Здоров’я – це справжнє багатство, наявність якого ми інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко задумуються над тим, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу.
 Здоров’я дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кожен день зіштовхуються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя.
 Тож, будьте здорові!                                                                                                    

Немає коментарів:

Дописати коментар