суботу, 8 квітня 2017 р.

Бути здоровими хочемо завжди


Головним скарбом життя є здоровя,
І щоб його зберегти треба багато знати.
Авіценна
  Всесвітньому Дню здоров’я було присвячене медичне ревю: «Бути здоровими хочемо завжди».  Бібліотекар Т.Вус наголосила: «Здоров'я - це безцінний дар природи, воно дається на жаль, не на віки, його треба берегти.
   Але здоров'я людини багато в чому залежить від неї самої від її способу життя, умов праці, харчування, її звичок та духовності.  Отже, діти, лише від вас залежить чи будете ви піклуватися про своє здоров'я чи буде ваше майбутнє щасливим і безтурботнім. Діти бережіть своє здоров’я та дбайте про своє життя. Адже життя потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого». Цього дня юні відвідувачі бібліотеки приймали участь у фізкультхвилинках.



Здоров’я - розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Тоді є радість, щастя, диво,
Краса у крапельці роси.
Тоді людина йде щасливо
Серед безмежної краси
Й чарівність світу відчуває.
Для неї в хмурість - дні ясні.
Вона всі труднощі долає
Й співає радісні пісні.
Вона - здорова! Це чудово,
Бо їй нічого не болить.
Вона добро творить готова.
І це прекрасно! Можна жить!

    В бібліотеці була організована виставка-інсталяція: «Я - лікарська рослина».


 Бесіду: «Здоров’я - мудрих гонорар» провела фахівець із соціальної роботи Карлівського РЦСССДМ Валентина Литовченко, яка відзначила: «Діти! На сьогодні ви навчаєтеся в школі, але з кожним роком підростаєте, мужнієте. Час мине дуже швидко. Ви станете дорослими і підете навчатися , а потім працювати, будете здійснювати свої мрії. Тому треба бути сильними, витривалими, щоб долати перешкоди на своєму шляху, а це означає бути здоровими. Здорова дитина здатна добре вчитися, чудово працювати, тому вона має силу, гарний апетит і хороший настрій. А коли діти будуть здоровими, то виростуть з них здорові і сильні люди, тобто міцна і здорова нація. Здоровя - найкращий подарунок природи, однак про нього треба весь час думати і дбати».


 Під час неформального спілкування діти ділилась власним досвідом дотримання принципів здорового способу життя, приводили приклади негативного впливу на здоров’я тютюнопаління, вживання наркотиків, алкоголю, енергетичних напоїв та ін.


   Пам’ятайте, діти, що рости здоровими і сильними вам допоможуть уроки фізкультури, ігри на свіжому повітрі, правильне харчування, а найбільше – здоровий спосіб життя. Профілактика та увага до здоровя – основна мета заходів, що були проведені в нашій бібліотеці.
Будьте здоровими і життєрадісними! 

Немає коментарів:

Дописати коментар