вівторок, 23 квітня 2013 р.

Здоров'я - головний життєвий скарб

   Свого часу Г.Гейне сказав: "Єдина краса, яку я знав - це здоров'я . Важко не погодитися з тим, що здоров'я - це найцінніше, що є у людини. До Всесвітнього дня здоров'я та оголошеного Президентом України 2013 року - Роком фізичного здоров'я та екології у бібліотеці було проведено День здоров'я "Здоров'я, як життєвий пріоритет" та організована книжкова виставка-порада "Для свого загартування фізкультуру полюби, душ, купання, обтирання і холодне обливання".
    Проблема виховання здорового підростаючого покоління сьогодні постала особливо гостро. Для того, щоб наше покоління було успішним, йому потрібно, насамперед, бути здоровим. Бібліотекар Вус Т.А. порекомендувала цікаві, гарно ілюстровані книги.
     Користувачі бібліотеки  учасники відеохвилинки "Бути здоровим - це модно!" визначали компоненти здорового способу життя.
Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини -
Це чудово для людини.
     Цікаво проходила також екскурсія у світ лікарських рослин "Природа лікує". Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси. Спілкуємося з природою, милуємося її красою. Природа і лікувала в усі часи. Користувачі протягом дня вивчали цілющі властивості лікарських рослин.
     Конкурсно-розважальна програма "Спорт - це здоров'я  в бібліотеці розпочалася з розминки. Юні користувачі провели фізкультхвилинку. А так, як футболісти місцевої команди "Колос" тренувалися на сільському стадіоні, то в бібліотеці ми розповідали про їх здобутки - перемоги і кубки.
     Бібліотекар порекомендувала черпати знання з книг, працювати над собою і залишатися завжди здоровими.





 


Немає коментарів:

Дописати коментар