четвер, 25 червня 2020 р.

Наші права – щасливе дитинство


Я – українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.

28 червня - День Конституції України, свято національного єднання й загальної відповідальності за сьогодення і майбутнє нашої Батьківщини! Конституція України – це найголовніший державний документ, який захищає права і свободи всіх громадян нашої єдиної країни, не залежно від того, в якому регіоні ми живемо і якою мовою розмовляємо.
З нагоди відзначення свята Варварівська СБФ Карлівської ЦБС організувала  онлайн – челендж «Наші права – щасливе дитинство». До нього ми запросили веселих, розумних, привітних, творчих, добрих, допитливих, ввічливих, юних, толерантних, креативних, щасливих, мрійливих, спортивних і красивих почитайликів. Онлайн – челендж присвячений до дня Конституції України у категоріях: кожна дитина має право на сім’ю, на навчання, на ім’я та громадянство, на захист, на медичну допомогу, на відпочинок, на інформацію.
Я – українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.
Я – українець. Був ним, є, і буду!

Немає коментарів:

Дописати коментар