понеділок, 22 червня 2020 р.

Я і тато - найкращі друзі



В день святковий цей, татусю,
Я вітаю від душі.
Хай від щастя тобі доля
Подарує всі ключі.
Буде хай міцним здоров’я,
Успіх хай в житті прийде.
Кожен день тобі хай радість
І натхнення лиш несе.
Ти прийми мою подяку
За підтримку і добро.
Погляд твій завжди дарує
Мені віру і тепло!
     Щорічно у третю неділю червня відзначається День батька. Щоб привернути увагу до важливості ролі батька для виховання та розвитку дитини Варварівська СБФ Карлівської ЦБС пропонувала користувачам взяти участь в новому онлайн-флешмобі «Я і тато – найкращі друзі». 
     Мета флешмобу — розповісти громаді села про офіційний День батька, а також, об’єднавшись, показати приклад активного батька, який вболіває за добро і життя наступного покоління. Охочим взяти в ньому участь необхідно до 21 червня надіслати через Facebook (особисті повідомлення або коментарі під новиною про конкурс) фото, на якому закарбовані миті відпочинку з батьком. 
   Меседж онлайн-флешмобу: будь–яка діяльність та активність, будь-то робота, навчання, відпочинок, розвиток чи спорт – усе виходить краще, якщо робити це разом з татом. Участь у флешмобі взяли: Андрій Алейкін із сином Олександром, Юрій Стокун із донькою Валентиною, Едуард Андрашко із донькою Іриною та Катериною, Олександр Надтока із донькою Софією, Доля Микола з сином Миколою, Ноздрін Олександр із донькою Катериною.



Спасибі, тату, за щире тепло,
За мудрість твою,
Невичерпне добро.
За руки робочі,
Безсоннії ночі,
Дякую, тату, за люблячі очі!

Немає коментарів:

Дописати коментар