суботу, 13 квітня 2019 р.

Твоє здоров’я в твоїх руках


Здоровя – це все,
Але все без здоровя – ніщо
Сократ
   До Всесвітнього дня здоров'я у бібліотеці була організована книжкова виставка-рекомендація: «Щоб зростати дужим, ми зі спортом дружим». Юні користувачі біля книжкової виставки-рекомендації закріпили свої знання про здоровий спосіб життя,як потрібно зміцнювати свій організм та непримиренне ставлення до шкідливих звичок.  Бібліотекар звернулася до учнів: «Турбота про своє здоров'я не має бути проблемою, це має бути способом життя! Здоровим способом життя. Твоє здоров’я в твоїх руках».



   Школярі прийшли до висновку, що  необхідно вести здоровий спосіб життя, тому що він  є однією з найвагоміших умов та чинників формування, збереження і зміцнення здоров’я навіть у складних екологічних і соціально-економічних умовах, забезпечує високу працездатність, добре самопочуття, ефективну адаптацію до змін довкілля.

ГОЛОВНЕ ЗАХОТІТИ БУТИ ЗДОРОВИМ!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар