вівторок, 26 лютого 2019 р.

Ні! Я жива! Я буду вічно жити!


Не стерлася райдужна сторінка,
Не вмерла пісня лісова,
Безсмертна Леся Українка
Була і є, повік жива.
   Стояла я і слухала весну,. Весна мені багато говорила,. Співала пісню дзвінку, голосну То знов таємно тихо шепотіла... 25-го лютого ми відзначаємо 148-у річницю від дня народження української поетеси Лесі Українки. Напередодні дня народження Лесі Українки в бібліотеці  оформлено книжкову виставку-пам'ять: "Ні! Я жива! Я буду вічно жити!!"



   Лариса Косач – геній української літератури, що входить в умовну тріаду Шевченко-Франко-Українка. Її вірші вчать ще змалку, тож здавалось би, що ми знаємо про цю поетесу все. Мало хто знає, але якби Леся жила в наш час, її б однозначно назвали дитиною індиго. А може вона такою і була? У дитинстві Леся була надзвичайно кмітливою та схоплювала все на льоту. До прикладу, дівчина навчилась читати ще в чотири роки, шестилітньою вона вже майстерно вишивала, а у дев’ять – написала свій перший вірш. Про рівень її розвитку свідчить також і те, що всього у 19 років Українка написала підручник «Стародавня історія східних народів» для своїх сестер. Крім того, поетеса знала 7 мов – українську, французьку, німецьку, англійську, польську, російську та італійську. При чому казала, що французькою спілкується краще, аніж російською. Погодьтесь, що все це – і дійсно ознаки геніальності, адже далеко не кожному таке дано.
   Леся Українка – символ епохи. Це величне ім’я є одним з найвідоміших у світі поезії та прози. Поетеса прожила хоч і коротке життя, зате сповнене любові, добра, сили волі, мужності і краси. Недаремно її твори користуються надзвичайною популярністю не лише в Україні, але й за кордоном. Вона запалила у серцях людей силу духу, вогонь відданості та патріотизму, віру в краще майбутнє. 
  Запрошуємо до бібліотеки ознайомитися з книжковою виставкою і ви дізнаєтеся ще більше цікавого про Лесю Українку.

Немає коментарів:

Дописати коментар