пʼятницю, 25 серпня 2017 р.

Я – калина, я – краплина твого серця, Україно!

 

Україно моя, Україно,
Присягаюсь тобі знов і знов.
Україно моя, Україно,
Моя віра, надія, любов.
  Продовжуючи тисячолітню традицію державотворення в Україні, 26 років тому ми обрали собі самостійне майбутнє. Українська незалежність стала спільною перемогою багатьох поколінь наших предків, результатом запеклої боротьби за національну ідентичність та власне місце на політичній карті світу.
  Наш народ має свої споконвічні народні символи: верба, калина, криниця, тополя, барвінок, лелека, чорнобривці, мальви біля хати, соняшник. Це – наші обереги, окраса життя, історія нашого народу. Квіти – це символ української землі. Без мальви і рути нема України, без верби і калини нема України. Калина – дерево життя. Калина - це символ кохання, дівочої краси, щастя. Навесні калина вкривається білим цвітом і стоїть, як наречена, а восени палахкотить гронами червоних плодів. Про калину розповідає народна легенда.
 В бібліотеці була організована і проведена літературна композиція: «Я – калина, я – краплина твого серця, Україно!».





    Дівчинка-Калинка 
Давно це було, ще коли на країну нападали турки й татари. Вони грабували, вбивали старих людей, а дівчат і хлопців забирали в полон. Одного разу вони помітили дуже гарну дівчину й захотіли її спіймати, але вона почала втікати. Була б утекла, та зачепилася за кущ своїм червоним намистом. Воно розірвалося, а червоні намистинки розсипались по землі. Загинула дівчина на чужині, а з намистинок виросли прекрасні кущі з червоними кетягами. Назвали їх калиною.


Ось небо блакитне і сонце в зеніті!
Моя Україна – найкраща у світі!
Моя Україна – це ліс і озерця,
Безмежні степи і чарівні джерельця.
Красиві пейзажі і гори високі,
Міста старовинні і замки прекрасні.
Великі будови наші сучасні,
Сади чарівні, мальовничі села.
Моя Україна – це пісня весела.
Це щира, багата, як світ, її мова,
Крилата, така мелодійна чудова.
Її оберег – верба і калина.
Найкраща у світі – моя Україна.
Бо нам найрідніша Вітчизна і мати.
То як же нам, дітям, її не кохати.

 Щиро зичимо всім міцного здоров’я, щедрої долі, злагоди та добра! Пам’ятаймо, що лише разом, об’єднавшись, ми вистоїмо у будь-яких випробуваннях!

Немає коментарів:

Дописати коментар