середу, 8 липня 2020 р.

Майбутнє України – щаслива родина


Хай родину вашу Бог благословляє.
Всі здорові будуть, сміх завжди лунає.
Щоб жили щасливо, добру долю мали,
діточок ростили і горя не знали...
Соломія Українець
День родини в Україні відзначається 8 липня. Здавна відомо, що родина – невичерпне джерело наснаги, любові, щастя, успіху, добра та злагоди. Вона є берегинею традицій наших пращурів та всього розумного, світлого, вічного, що наповнює життя яскравими фарбами та позитивними емоціями. Саме з родини постає наше майбутнє. Сім’я дає нам почуття згуртованості, учить нас співпереживанню, доброзичливості й мудрості. У Варварівській СБФ Карлівської ЦБС оформлена  ілюстрована  виставка літератури: «Майбутнє України – щаслива родина».



«…В щасливі і сумні години, Куди б нам не стелили шлях, Не згасне вогнище родини, В людських запалених серцях».  Дмитро Білоус
Мати міцну, дружну родину у всі часи було і є почесним. Повага до батьків, любов до дітей — ці родинні традиції передаються українцями із покоління в покоління. Запрошуємо ознайомитися з книжковою виставкою в бібліотеці.
Вітаємо усіх з Днем родини в Україні! Цінуємо, підтримуємо та бережімо один одного!  Хай щастить кожній сім`ї!
Сім'я - що в житті є важливіше?
Тепло рідних і ніжних рук ...
Немає в світі ближче і добрішим,
Тут все пробачать і все зрозуміють!
Твій дім, твої рідні стіни,
З тобою батьки твої!
Тут немає обману і зради,
Згода і мир панує.
Тебе завжди тут бачити раді!
Твоя посмішка дорога ...
Обійми коханої мами,
І погляди добрі батька.
І нехай бувають розбіжності,
Але ти ж знаєш, що любимо.
Сім'я-твоя частинка щастя,
І сумно, якщо ти один!
Той куточок, що доріг серцю,
Ти пронесеш через роки,
У ньому весь твій світ і твоє дитинство -
Його запам'ятаєш назавжди ...
Прислів’я про родину
·         Шануй батька й неньку, буде усе гладенько.
·         На сонці тепло, а біля матері добре.
·         Який кущ, така й хворостина, який батько, така й дитина.
·         Живуть між собою, як риба з водою.
Цитати про родину
·      Родина – це те первинне середовище, де людина повинна вчитися творити добро (Василь Сухомлинський)
·         Моя родина – це моя сила і моя слабкість (Айшварія Рай Баччан)
·         Кожна родина – це справжній маленький культ (Чак Паланік)
·         Ніякі проблеми не страшні, якщо вдома тебе чекають люблячі люди (Шахрукх Кхан)
Родина – ось що найважливіше, ось що змушує битися моє серце (Філіппа Грегорі)

Немає коментарів:

Дописати коментар