пʼятницю, 6 березня 2020 р.

Магія жіночої краси



Я просто жінка. Просто жінка я.
П’ять букв у слові – ну куди простіше?
Я люба, я кохана, я твоя,
Я та, яка на світі найрідніша.
Я просто жінка. Грішна і свята,
Слабка і сильна, сіра і яскрава.
Я просто жінка, просто жінка.
Та, якій потрібне щастя, а не слава.
Софія Кримовська

Надійшла весна прекрасна ,многоцвітна, ясна…. .Березень -- це початок тепла, краси, кохання.  І тому не випадково перше свято весни - День жінок. Ви поєднали в собі все: і теплоту душі, і ніжність, і гармонію витонченості, жіночності. У дні весняного пробудження й оновлення землі ми вшановуємо жінку, Берегиню родинного вогнища, мудру наставницю, просвітницю душевного спокою, доброти та злагоди! Адже саме завдяки їй світ наповнюється любов’ю та надією. Тому до улюбленого свята всіх жінок - Міжнародного жіночого дня 8 березня у Варварівській сільській бібліотеці презентовано книжкову виставку-фантазію «Я дівчина, Я жінка, Я просто українка». Кожна відвідувачка- жінка тут зможе вибрати книгу для душі.



Весна... Напевно, не знайдеться людини, а особливо жінки, яка б не любила весну. За що ми любимо весну? За яскраве сонечко, звук талої води, що капає з дахів, за оновлення наших надій і сподівань, за можливість скинути важкий зимовий одяг. І за те, що на початку весни є жіноче свято
 Варварівська СБФ  теж долучилася до святкування Міжнародного жіночого дня і провела святковий мікс «Магія жіночої краси», який розпочався з перегляду літератури  «Жінки – це квіти України», на якому були представлені книги, де  яскравіше відображається  світ прекрасної половини людства: жінки - квітки, як корінь життя; весни, промінь якої ніколи не гасне, а яскравішає з роками. . Цей святковий день несе у світ ніжність і красу. Адже усе найдорожче, що є у нашому житті – щастя, радість, надія та кохання – пов’язане з жінкою.


Коли настає весна і з’являються перші весняні квіти, в кожному домі відзначається жіноче свято – 8 Березня. Саме в цей день людство вшановує жінку: жінку-матір, жінку-трудівницю, жінку-берегиню життя на землі, а також найкращих користувачок нашої бібліотеки.


 Милі жінки, дорогі користувачки бібліотеки, вітаємо вас з наступаючим 8 Березня! Бажаємо вам вічної краси, ніжності і величезної любові. Дорогі наші читачки! Любі дівчаточка, дівчатка, дівчата, жінки, жіночки, бабусі! Щиро вітаємо Вас зі святом 8 Березня! Бажаємо Вам весняного яскравого настрою, джерельно-ніжних почуттів, квітучої краси та душевної гармонії! Нехай любов, розуміння та щастя стануть Вашими вірними супутниками, а в оселях завжди пануватиме злагода й добробут! Нехай у вас збуваються мрії, а кожен новий день приносить лише радість та посмішки, красу і ніжність.                    
Запрошуємо до бібліотеки  для ознайомлення з цікавими виданнями для душі. З найкращими побажаннями Варварівська СБФ Карлівської ЦБС І бібліотекар Т. Вус.

Немає коментарів:

Дописати коментар