четвер, 25 серпня 2016 р.

УКРАЇНО МОЯ, МЕНІ В СВІТІ НІЧОГО НЕ ТРЕБА, ТІЛЬКИ Б ГОЛОС ТВІЙ ЧУТИ І НІЖНІСТЬ ТВОЮ БЕРЕГТИ.


З днем народження, моя державо,
З святом тебе добрим і святим.
Нехай лине завше тільки добра слава
Про мою країну звідусіль.
   24 серпня вся Україна святкує 25 років незалежності. Немає в світі кращої землі, ніж наша Україна. Ми любимо її родючу землю, води Чорного моря, зелені верховини Карпат, розлогі ниви, тихі озера, бистрі ріки, темні діброви. Любимо тебе, Україно, наш тихий зелений рай. Для кожного з нас найдорожча і найрідніша та земля, де ми народилися, де живуть наші батьки, рідні, де поховані наші предки.
 Україна – земля героїчного народу. Його історія переповнена драматизмом і славою. Наші предки зберегли і нам передали неоціненні скарби: не тільки землю, а й мову, пісні, звичаї – все те, що звемо рідним, українським.
  З нагоди ювілейного свята - Дня Незалежності України в бібліотеці відбулася літературна композиція: «Моя Україна – мій світ, моя ненька». 




  Під час заходу лунали розповіді про становлення української державності, роль козаччини в історії України, державні та народні символи, була організована виставка-панорама : «Небесно-золотий наш стяг».



  Україна – наша земля, рідний край. Наша країна з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею, мудрими і талановитими людьми. 
Лине пісня незабутня,
Горда, величава.
В ній - надія на майбутнє,
України слава.
  На заході користувачі висловлювали свою щиру любов до рідної держави. Був проведений брейн-ринг: «Подорожуємо рідною Україною». 




Україна незалежна
Гордо плечі розправляє,
І в селах і в містах
Її воля розквітає.
Побажаємо нам усім
Миру і свободи,
Україні молодій –
Незвичайну вроду.

Україна сильна,
Міцна, миру прагне,
І на свято і у будень
Вишиванку вдягне.
Україна хай росте
Квітне і міцніє,
І у неї і у нас
Хай здійсняться мрії.

Немає коментарів:

Дописати коментар