середу, 19 червня 2013 р.

Квітуча, славна Україно, ти наша ненька золота!


  Кожен з нас обличчям повертається до замулених криниць нашої державності: своєї історії, словесності, культури. Кожна людина з любов'ю і трепетом згадує те місце, де народилася, де пройшло її дитинство, де виросла.
    І якщо скласти маленькі батьківщини кожного з нас, то вийде одна наша велика держава - Україна. Ми любимо її, гордимося нею. Наша земля багата і щедра, ростуть тут квітучі сади і колосяться багаті хліба. такими словами розпочала День державності "Квітуча, славна Україно, ти наша ненька золота!" бібліотекар Т.А.Вус.
    Одна з величних подій для України, яка сталася 28 червня 1996 року - це прийняття Конституції - основного закону нашої держави. Про основний закон держави з цікавістю діти слухали депутата Верховної Ради України другого скликання В.Н.Капустяна. Він розповів, що на основі Конституції складаються всі інші закони, постанови, рішення, статті Конституції стислі, виразні і точні. Про права о обов'язки, які визначено для громадян України розповіла фахівець із соціальної роботи Карлівського районного центру соціальних служб для сім'ї  дітей та молоді Л.В.Мотієнко. Цікаво пройшла вікторина "Що ми знаємо про Конституцію України", літературна композиція "Ми віримо в майбутнє твоє Україно", яку підготували учні 5 класу Варварівської ЗОШ.




    Вірш "Знай свої права" прочитала Оксана Ковальчук


Знай свої права
Я громадянка вільної країни.
І хоч за віком я іще мала,
Та знаю ще із раннього дитинства,
Що маю я свої права.
Я маю, в першу чергу право жити.
Радіти сонцю, небу і весні.
Ніхто не має  права мене вбити,
Народжену на цій землі.
А також маю право на навчання,
Свободу, працю, захист і сімю.
Це необхідно для мого зростання,
Це все, що більше всього я ціню.
Я маю право на міцне здоровя
І дуже прагну його зберегти,
Бо це найголовнішим є для мене
В моєму швидкоплинному житті.
І так як в тебе ще життя попереду,
Ти пам’ятай мої прості слова:
Допоки ти живеш на цій Планеті,
У тебе завжди є свої права.

Немає коментарів:

Дописати коментар