пʼятницю, 6 липня 2018 р.

Книга – це вікно у світ культурного розмаїття


   Книга – це вікно у світ культурного розмаїття, це міст, що з'єднує різні цивілізації у часі й просторі. Важливу роль у розвитку людини будь-якого віку відіграє читання книг, адже завдяки книгам ми пізнаємо світ, як реальний, так і придуманий, чогось вчимося, вдосконалюємось.
  Що для наших користувачів книга і читання? Таке опитування провела бібліотекар для відвідувачів книгозбірні.
Тімофєєва Саша
    У мене є можливість відкрити для себе щось нове, незвідане.

Товстоліт Людмила Наумівна

    Книга і читання – це ще один світ в мені, в якому добре, затишно, світло.

Дубина Світлана Андріївна
  Книги і читання – це моя духовна їжа, хороші книги смакую, як вишуканий десерт: по ложечці (сторіночці), так жартую, що вже зїла (прочитала). Але часто не смакую, а ковтаю «залпом.  Все своє життя, так як і моя мама, я постійний відвідувач бібліотеки.

Полєжаєва Наталія Анатоліївна
   Книги і читання – розвиток, відпочинок, можливість пофантазувати.

Ткаченко Людмила і її доньки Аня і Валя
   Книги і читання – це насолода. Сама люблю почитати і дітей заохочую.

Козиренко Руслан
   Книги і читання – це спосіб дізнатися щось більше.

Бегмат Віра Олексіївна і онука Світлана
   Книги і читання – це задоволення душі.


   Висновок: користувачі нашої бібліотеки люблять книги і читання, тож і наше село Варварівка не тільки мальовниче, а односельці працьовиті, а вся наша громада – читаюча.

Немає коментарів:

Дописати коментар