пʼятницю, 5 квітня 2019 р.

Книжковий дім – чудовий дім, завжди для всіх відкритий він!


Хто в чарівний світ пригод
Потрапить бажає,
Той нехай в бібліотеку
Зразу завітає.
І хто хоче історію
Всього світу знати,
Тому також цей будинок
Радим не минати.
Хто ж у море всіх наук
Захоче пірнути,
Тому вже бібліотеку
Повік не забути.
Бібліотека… Давня і вічно юна оселя людського розуму. Неможна уявити сучасне життя без бібліотек, куди кожна людина може прийти, щоб отримати необхідну інформацію, або «підзарядити» свою душу духовними багатствами, залишеними нам у спадщину.
Щороку у дні весняних канікул в бібліотеках проводять Всеукраїнський тиждень дитячого читання. Свято - тиждень дитячого читання має давні традиції та набуло сьогодні особливого змісту для кожного учасника, адже в наш час інтенсивного розвитку інформаційних технологій та швидкого Інтернету, надзвичайно важливо зберегти в дітях любов до читання.
Тиждень дитячого читання видався цікавим та насиченим: діти із задоволенням приймали участь у різноманітних вікторинах, конкурсах, іграх, переглядали мультфільми , підготовлені бібліотекарем.



Було проведено ерудит-конкурс: «Чарівний світ казок», на який завітали наші користувачі. Разом із бібліотекарем дітки мандрували казковою країною.
Які щасливі очі у казок!
Я прокидаюсь, серце калатає.
Зима стоїть персидська, як бузок,
і жоден птах її не хилитає.
Мої палаци,вежі крижані,
я в першу мить не знаю навіть,де я,-
чи там,в дитинстві,чи іще у сні,
чи в Ірпені,чи в царстві Берендея.
Я в першу мить не знаю,що це я,
сосновий світ здивовано вивчаю.
Я прокидаюсь,і твоє ім'я
наповнить душу сонцем і печаллю.
Ліна Костенко
У рамках Тижня дитячого читання були проведені поетичні дебюти: «Музико слова, поезія дивна». Бібліотекарем була проведена година періодики: «Журнальна карусель запрошує».




Тиждень продовжився грою-вікториною: «В книжках вірні друзі, герої живуть, і я пам’ятаю як кожного звуть». Провідним завданням при проведенні Тижня є стимулювання у дітей інтересу до читання та самостійного вибору книг, підвищення інтелектуального та духовного потенціалу школярів, посилення ролі книги в безперервному освітньому процесі та виховання любові до книги та читання.



Напередодні прекрасного, веселого, доброзичливого свята – Дня сміху в бібліотеці Тиждень завершився хвилинкою-веселинкою: «Смійся та грай – світ пізнавай». Цього дня всі користувачі могли прочитати гуморески, анекдоти, розказати веселі випадки з життєвого досвіду. Атмосфера гумору та сміху вирувала весь день.


Сміх людський — чудесна штука.
Він — мистецтво і наука.
Він — в житті і для життя.
Добрий сміх не б'є, не мучить,
Він на світі жити учить.
Тиждень дитячого читання закінчився і наша книгозбірня чекає на юних відвідувачів, їх батьків, щоб знову відправитись у нові, цікаві та захоплюючі подорожі по безмежній Книжковій країні, де кожен читач відчує себе бажаним гостем.



Немає коментарів:

Дописати коментар