вівторок, 3 жовтня 2017 р.

Прикрасимо свій дім


   Дім - це місце, де людина проживає постійно, трудяться фізично, але відпочиває душею, тому для кожного важливо, як прикрасити свій дім, своє подвір’я. Тут можна проявити свою фантазію, а також певні навики. Багато користувачів бібліотеки використовували літературу та періодичні видання на дану тематику. Тому в бібліотеці організували виставку-пораду: «Прикрасимо свій дім». 
  Наше село завжди славилось своєю незрівнянною красою, а ще працьовитими людьми. У селі тече час розмірено і ніби спокійно, проте кожна хвилина у господаря розписана на тиждень вперед. Треба попоратись по господарству, яке мукає, мекає, кудкудаче, крякає, гавкає, нявкає… І на городі, і на подвір’ї, і в господі… Щоб наварено й напечено було…Бо така одвічна доля селянська – бути самому собі режисером і постановником, агрономом і зоотехніком, програмістом і економістом, а ще встигнути на постійну роботу. І це вдається нашим односельцям, користувачам нашої бібліотеки. А ще відвідати бібліотеку, ознайомитися з новинками літератури, новими періодичними виданнями, або знайти цікаву інформацію в Інтернеті. Ми вас познайомимо з кращими користувачами, які знайдену інформацію втілюють в реальність.
 Будинок та подвір’я Данець Михайла Федоровича та Тамари Леонідівни. Непогано було б створити собі відповідну атмосферу, а саме - прикрасити свій дім. Своїми руками це робити особливо приємно, адже продумуючи відповідний дизайн метр за метром, можна тільки приємно дивуватися тому, наскільки це цікаво і навіть захоплююче.


Будинок та подвір’я Мотієнко Михайла Павловича та Олени Миколаївни.
Будинок та подвір’я Скрипник Миколи Володимировича та Наталії Леонідівни.
Творчий підхід у процесі дуже важливий, тому що місце, де ви мешкаєте, є відображенням вашого внутрішнього світу. Якщо почувати себе комфортно в своєму куточку, то і всередині буде умиротворення і спокій. Тому сьогодні ми і поговоримо про те, як прикрасити свій дім і подвір’я своїми руками. Не дарма існує приказка: "Мій дім - моя фортеця". Чим товщі і надійніше зробити її стіни, тим затишніше ви будете себе в ній відчувати. Ну і, звичайно, не можна обійтися і без елементів декору для естетичної насолоди. Як прикрасити свій дім своїми руками, запитаєте ви? Простіше простого, якщо вже є відповідне місце і деякі задумки. Ніяке подвір’я не обходиться без квітів - вони доставляють особливе задоволення, тому що ними не тільки приємно милуватися, але ще й доглядати за ними. 


   Своїми руками можна створити справжню оранжерею посеред подвір’я, так як в сім’ї Турлова Володимира Єгоровича та Наталії Вікторівни.


  Щоб двір не виглядав монотонно зеленим, можна урізноманітнити його яскравими квітучими рослинами, так, як у родині Ляшук Максима та Ірини.


  В журналах по садівництву є багато інформації про те, як прикрасити свій двір квітами. Подвір’я Ляпоти Леоніда Анатолійовича та Людмили Іванівни.



Будинок Миколи Павловича П’ятенка знають всі жителі села.


  Квіти, квіти, квіти. Біля альтанки чорнобривці, айстри - арки обвиті клематісом. Просто райський куточок! А чому просто – адже за легендою квіти, це і є куточок раю. Є де зібратися всією родиною, відпочити, почитати книги онукам і самим і сім’ї Литвененко Леоніда Васильовича та Світлани Василівни.



  Будинок, а біля нього улюблений сад – нескінченний простір для самовираження, а ще квіти, які квітнуть на подвір’ї родини Капустян Володимира Ніловича та Ніни Іванівни з ранньої весни до пізньої осені.


  А це подвір’я Білан Петра Леонідовича та Анни Михайлівни, яке в минулому році перемогло у конкурсі: «Краща садиба».

Немає коментарів:

Дописати коментар