Важливе завдання школи –
виховати людину допитливою,
творчою, думаючою.
В.О. Сухомлинський
Василь Олександрович Сухомлинський дуже любив
дітей, тому і став педагогом. Це справді людина з полум’яним серцем, видатний
педагог сучасності. 35 років свого життя він віддав школі. Сухомлинський –
заслужений вчитель України, лауреат Державної премії імені Т. Г. Шевченка. З
його ім’ям пов’язані збагачення і піднесення педагогічної науки ХХ століття.
Велика, самобутня спадщина вченого з плином часу привертає все більше уваги.
Творча спадщина В. О. Сухомлинського – невичерпне джерело мудрості і скарбниця добра, звідки можна черпати ідеї щодо виховання в дитині гуманності, духовності, моральних рис. Година добра: «Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить» – це чергова зустріч з користувачами, присвячена пам’яті великого Учителя. Мета - залучення користувачів до читання, ознайомлення дітей та дорослих з найкращими зразками української літератури. Твори Василя Сухомлинського для дітей надихають юних читачів любити рідну мову, свій край, робити добрі вчинки, бути милосердними, людяними.
Творча спадщина В. О. Сухомлинського – невичерпне джерело мудрості і скарбниця добра, звідки можна черпати ідеї щодо виховання в дитині гуманності, духовності, моральних рис. Година добра: «Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить» – це чергова зустріч з користувачами, присвячена пам’яті великого Учителя. Мета - залучення користувачів до читання, ознайомлення дітей та дорослих з найкращими зразками української літератури. Твори Василя Сухомлинського для дітей надихають юних читачів любити рідну мову, свій край, робити добрі вчинки, бути милосердними, людяними.
Великий педагог, В.О. Сухомлинський, не тільки розкрив роль і значення почуттів у житті і діяльності дитини, а й показав природу як основний засіб екологічного, інтелектуального і духовного її розвитку. Екологічним вихованням вчимо дітей бачити і берегти красу природи, бути духовно багатим і благородним, - про все це говорила бібліотекар Т. Вус на годині добра: ««Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить».
Сухомлинський так прагнув
організувати трудове виховання, щоб діти відчували радість праці, пов’язаної з
красою творення. У той же час він вважає, що праця немислима без мозолів і
поту. У трудове виховання він включав гармонію трьох понять: треба, важко і
прекрасно. Якщо дитина вклала частину
своєї душі у працю для людей і знайшла в цій праці особисту радість, вона не
може стати злою, недоброю людиною. Все це розповіла Валентина Литовченко – фахівець
соціальної роботи.
Виховання почуттів,
дисциплінування думки й волі, вироблення й урівноважування характеру – все це,
стверджував Сухомлинський, людина повинна робити сама, пізнаючи себе й
оволодіваючи собою. Самовиховання потребує дуже важливого, могутнього стимулу –
почуття власної гідності, поваги до самого себе, бажання стати сьогодні кращим,
ніж учора.
· «Читання – це віконце в
світ, найважливіший інструмент навчання, воно має бути вільним, швидким – лише
тоді цей інструмент буде готовий до дії».
· «Читання – це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе».
· «Читання – це одне з джерел мислення й розумового розвитку».
· «Читання – це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе».
· «Читання – це одне з джерел мислення й розумового розвитку».
СУХОМЛИНСЬКИЙ В.
Немає коментарів:
Дописати коментар